Hva er Lions?

Publisert av Tom Thoresen den 01.11.23. Oppdatert 10.02.24.

Frivillig arbeid er selve kjernen i Lions

Du som er interessert i frivillig arbeid i Lions er sannsynligvis en oppegående, engasjert og samfunnsinteressert person som ønsker å gjøre en innsats for andre. Om du er kvinne, mann, ung eller godt voksen, lav eller høy – dette er uvesentlig. Det som teller er at du vil bidra til å hjelpe andre, sammen med gode venner.

Kontakt
Ønsker du å snakke med noen om Lions? Send oss en melding så tar vi kontakt med deg for en uforpliktende prat!

Gå til kontakt.

Internasjonal
Lions Clubs International er en frivillig, verdensomspennende humanitær organisasjon som har vært «til tjeneste» i over 100 år. Internasjonalt når vi ut til over 200 millioner mennesker gjennom våre aktiviteter og prosjekter. Våre viktigste globale formål er diabetes, barnekreft, sult, miljø og syn.