Medlemsrekruttering

Publisert av Tom Thoresen den 17.03.23. Oppdatert 26.03.23.

Prosjektet Bedre å Bygge Barn og Unge enn å reparere voksne (BBBU) ble starter i 2019. Vårt arbeid med barn og unge fortsetter, men vi trenger flere som kan bidra.

Bydel Søndre Nordstrand har hele tiden støttet dette prosjektet med frivillighets-midler.

Vår lokale klubb har valgt å samarbeide og støtte skolene, HIF og de frivillige organisasjonene for å få flere barn og unge med i forskjellige fritidsaktiviteter.

Gjennom dette prosjektet har vi svømmeopplæring for jenter og gutter i ungdomskolen. De har fått et tilbud om fysisk aktivitet utenom lagidrett

(Boot Camp). Vi har støttet HIF´s ball skole og gitt gratis tur til Tusenfryd. Gjennom Lions VBU (Velferdstiltak for Barn og Unge) har vi arrangert flere dagsturer som f.eks. Langedrag.

Klubben har også bidratt med midler til å pusse opp, og ta bruk biblioteket på Prinsdal skole "Det magiske skolebiblioteket"

Er du som mor, far og besteforeldre opptatt av at barn og unge får gode oppvekstsvilkår i vårt lokalmiljø, kontakt oss!

Lions er gode venner som hjelper andre.

Epost: oslo.hauketo@lions.no